יום שבת, 10 באוקטובר 2009

דייט

דייט
שוק הפנויים פנויות הולך וגדל. היכרויות נעשות בקלות מדהימה דרך מסכי המחשב שנמצאים בכל פינה בעולם שלנו. "תראי לי תמונה" "תראה לי עכשיו את שלך" "ועכשיו שנפגש?" "אצלי או אצלך?". ממש פרדוקסאלי ואף מעלה בחילה קלה...
לאן נעלמה הרומנטיקה .. הרגישות.. ההסתכלות הפנימית? לאן?
האם זהו גורל הדור החדש או קללת הדור החדש?
האמת שאני מנסה לחקור את הנושא תוך כדי יציאות רבות לדייטיים אני לא מצליחה להשלים עם זה , וכל חזרה שלי מדייט מביאנה אותי לתדהמה מחדש והופכת את הנושא למבחיל יותר ויותר.
אני כוללת בזה גם את הדייטיים הוירטואלים דרך מסך המחשב שאני מנהלת.
אז במחקרי הקטן מנסה אני ללכת אחורה בזמנים לבדוק מה הוביל אותנו להתנהלות שכזאת? : האם עליית הבנות חבר העמים קלילות להשגה? גם יפה גם נותת בקלות ולא דורשת הרבה .... או האם אופנת הגרושים גרושות והחיפוש לפרק ב' ו-ג' ? או אופנת הזרימה "בואי נזרום"...כמו MTV כזה...?
כפי ששמתם לב אני שמה את האחריות עלינו הנשים ולא על המין הגברי החסר אונים בעולם הזה!!!
שימי לב ! כל התנהלות קלילת דעת "זורמת" הובילה יותר ויותר להריע את המצב של הנשים במדינה הזאת. ןלכן בפעם הבאה שאת יוצאת לדייט כלשהו תחשבי היטב אם את שייכת לצד ה"זורם" או לצד הערכי שדורש מבן זוגך להשקיע יותר ולו אף בדבר הטרויאלי בעיניך.
אני איתך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה