יום שבת, 10 באוקטובר 2009

אתרי הכרויות - טיפים למתחילים

אתרי הכרויות באינטרנט משגשגים ומתפתחים. הם מאפשרים לכל אחד או אחת למצוא את בן או בת הזוג שלהם באינטרנט. זוהי גם דרך להכיר שותפים לחיים, שותפים לחתונה, וישנם סיפורים רבים של זוגות אשר הכירו באתר הכרויות והתחתנו.
אבל, זוהי לא משימה קלה להצליח בעולם המתפתח של אתרי ההכרויות. ייתכן ושמעתם על אנשים אשר ניסו את מזלם באתרי הכרויות ללא הצלחה, או שאתם אפילו אחד מאותם אנשים.
הנה לכם מספר טיפים שיעזרו לכם למשוך יותר אנשים ולקבל יותר תגובות באתרי הכרויות.

דבר ראשון, אתם צריכים למצוא אתר הכרויות טוב. תחפשו במיוחד אחר האתרים אשר קיימים זמן רב. הם בדרך כלל האתרים עם מספר החברים הרב ביותר. לאחר מכן, צרו לעצמכם פרופיל מעניין המתאר מי אתם. אבל, אל תחשפו יותר מדי פרטים אישיים על עצמכם. הימנעו מתיאורים ארוכים ומעייפים והשתדלו לכתוב בצורה עניינית ומקורית. הדבר הבא הוא תמונה. הצטלמו במיוחד או חפשו תמונה של עצמכם המראה את האישיות שלכם ומחמיאה לכם. לדוגמא, אם אתם אוהבים לטייל, ביחרו תמונה המצולמת בחוץ.

לאחר שהגדרתם את הפרופיל שלכם, זה הזמן ליצור קשר עם חברים באתר. אל תפחדו ליצור קשר עם מישהו או מישהי אשר מוצאי חן בעיניכם. אם אתם הטיפוס הביישן, אתם יכולים להתחיל עם קשר אחד בלבד.
אם אתם שולחים הודעות לחברים רבים, נסו לתת לכל הודעה כותרת מושכת וייחודית ותבלו אותה עם שאלות הנוגעות לפרופיל שלהם. זה נותן להם הרגשה שאתם באמת מעוניינים. אבל... תזהרו גם לא להראות יותר מדי מעוניינים! יש אנשים אשר נרתעים מכך.
מומלץ לשמור על ריחוק מסויים, לקחת את הקשר צעד אחר צעד, עד אשר שני הצדדים מוכנים 'לקפוץ למים העמוקים'.

לאחר מספר שיחות באתר ההכרויות, ייתכן ושניכם תהיו מעוניינים להתחיל לדבר בטלפון. תמיד כדאי להיות זהירים במיוחד. מאוד כדאי גם להיות כנים לגמרי, מכיוון שזוהי הדרך היחידה לדעת אם יש לכם עתיד ביחד.
יתר על כן, מומלץ לא להיות לחוצים מדי לגבי תכנון הדייט המיוחל. אתם יכולים למצוא את עצמכם עם יותר מדי ציפיות. דייטים ראשונים פעמים רבות מלאים בהפתעות. כדאי לקבוע את הדייט הראשון במקום ציבורי, בו תוכלו להיות שניכם בטוחים ועדיין להנות. בנוסף מומלץ לספר לחברים או למשפחה שאתם יוצאים לדייט עם מישהו שהכרתם דרך אתר הכרויות. זה טוב גם לבטחון שלכם וגם בצורה זו, תוכלו לבקש שיתקשרו אליכם באמצע הדייט, מה שנותן לכם הזדמנות לעזוב אם אתם לא מרוצים...

למצוא בן או בת זוג באמצעות אתר הכרויות יכול להיות לא פשוט. זוהי משימה הדורשת זמן וסבלנות. אבל, זה הולך ונעשה קל יותר עם הזמן והניסיון.
לכן, בפעם הבאה שאתם נרשמים לאתר הכרויות, זכרו את הטיפים הללו. ההיצע גדול והאפשרויות מרובות, וקיים סיכוי רב שבסוף תמצאו את האחד או האחת בשבילכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה